SeydaGolcuk0 Kızlar 20 haftalik hamileyim bikac gundur kalo carpintim var gun icinde gece surekli. Hatta uykuya dalmama bile engel oluyor. İlk hamileligimde de oldu ama son haftalarda olmuştu bunda erken basladi sanki. Sizlerde durum nasil ?
cylnboran04 SeydaGolcuk0 benim hamile kaldığımdan beri yaşıyorum göğsüm skisiyor nefes alamıyorum göğüs dokturuna gididecm yarin
Yagamin SeydaGolcuk0 Bende de var taşikardi gibi artık sinirleniyorum falan ben 😂 ilk gebeliğim 25+3 haftalığım bir iki haftadır sürüyor
minaaa20 SeydaGolcuk0 5 haftalık gebeyim bende de ara ara nefes nefese kalma oluyo biraz il yapınca . Bünyeyle alakalı sanırım
zehraulger3838 SeydaGolcuk0 o bende en başından beri var bende anksiyete ve hafif ritim bozukluğu var anksiyete için ilaç kullanıyorum hamiel kalınca bir anda bıraktım o yüzden atakları çok ağır atlatiyorum bazen acile gidiyorum bazen doktorun verdiği nefes egzersizi bı yapıyorum böyle giderse gidip gebeler için yazılan ilaçtan yazdiricam
SeydaGolcuk0 cylnboran04 Bakalim ne dicek doktor inşallah tek hamilelikle ilgili biseydir baska bisey olmasinda
cylnboran04 SeydaGolcuk0 inşallah kadın doğum normal diyor ama kim beni görse senin hiç normal değil diyor yarın gidicem bakalım basaksehire
zehraulger3838 SeydaGolcuk0 Derin nefes alıp 5 e kadar syaip nefesimi tutuyorum bı kaç defa tekrarlıyorum ama siz doktora söylemeden yapmayın Allah korusun başka bı sorun acabilir
vanilya_kokusu_ SeydaGolcuk0 14+3 um hamileligub başından beri yaşıyorum artık çok sıkıldım 🥺sabahları aşırı oluyor sanki bayılacak gibi oluyorum korkuyorum
SeydaGolcuk0 vanilya_kokusu_ Sakin kalip kendimizi rahatlatmak lazim ama o an çok kötü oluyo panik yapiyorum bende kendimi balkona cama zor atiyorum
SeydaGolcuk0 zehraulger3838 Bi goruseyim bende doktorla cok bunaldim bu durumdan artik kafayi yicem uyuyamamaktan
cdss SeydaGolcuk0 28. Haftadayım ben de birkaç zamandır böyleyim kalp çarpıntım hep yüksek hatta bazen insan nefes alamayacak gibi oluyor uyuyamıyor son zamanda ne olacak bilemiyorum 😞
SeydaGolcuk0 cdss Son zaman daha fena oluyo ya ilk hamileligimde 32. Haftadan sonra baslamisti bu durum bende artik son haftalarda yeter bunu alin demistim doktora
anneoluyorummm103 SeydaGolcuk0 benim ilk aylarda çok çarpıntım vardı. şimdi 28 hafta oldum nerdeyse yeni yeni nefes nefese kalmaya başladım ama o haftalarda bir problemim yoktu
yaseminsabri Bende aynı durumdayım 8 haftalığım daha ama 1 aydır böyleyim gece uykularm mahfoldu hiç akşam yatıp sabah kalkamıyom geceleri uyanıyom panikle napcam nasl yapcam bilmiyom psikolim alt üst oldu