Rabia-Bay44 Bir sikayetim yok aslında. Baskı ,basınç yok. Benim sorunum plasenta previa. Kanamalarım var. Dr. Altttan muayene yapıyor. Zaten antibiyotik kullanıyorum. Antibiyotik bitince önlem amaçlı kuru dut suyunu da belli aralıklarla kullanmaya baslayacagim. Her tuvalete gittiğimde su içiyorum. Suyu çok içmek lazım.