Mavis72 MYSR hayır sadece erken doğum tehliken geçtiğinde bırakmanı uygun görüyor doktor. Sen içini ferah tut bişey olmaz Allahın izniyle ☺️❤️
Ayseegull MYSR bende 6 haftalıkken kanamam olmuştu 2 hafta kullanıp bırak demişti çok şükür 14 haftalık olduk bir sıkıntı yok ama ecopirin kullanıyorum daha ne kadar kullanırım bilmiyorum 🙄
SusamNur Hamile kalır kalmaz başla dedi benim geç oldu ve ilk gebelikti diye doktorum önlem amaçlı verdi hatta günde 3 tane vajinal alıyordum sonrasında 9. Haftada günde 1 e düştü 10.haftada bir gün alıp bir gün almadım ve öyle biraktik.