nergisog Ben de adet sanıcısı gibi ağrılarım oluyor dedim. Kasılmaları azaltır diye doktor 100 mg progestan yazdı. Oral alıyorum. Dün başladım. Her şey yolunda dedi ama yine de verdi. Herkes düşük tehlikesi olana veriliyor dedi. İçime kurt düştü. 26. Haftaya girmek üzereyim.
AyseNurv nergisog bende öyle canım ya bana da kasılman var biraz sen tedbir amaçlı kullan dedi ama bu kadar yolu geldik Rabbim hayırlıca kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimizin
Mayasey 7. Haftada kanamam olunca başladım. Aşağı yukarı 14. Haftada bıraktım. Çok düzenli kullanmadım ayrıca kanama olduğu günlerde proluton iğne de vuruldum. Bu konuda doktorlar 2ye bölünmüş durumda. Bazıları düşüğe etkisi olmadığını diğer grup ise engellediğini düşünüyor. Tüp bebekler hariç. Tüp bebeklerde her iki grupta şart olduğunu düşünüyor.
AyseNurv Kızlar bence doktorların hepsi artık sağlıklı bir Doğum için yardımcı olarak görüyor herkes mutlaka kullanıyor zaten doktorlar tedbir amaçlı veriyor bence inşallah hepimizin kucağına hayırlısıyla evlatlarımızı almayı nasip etsin bende kullanıyorum
Merveprms Benim 6. Haftada kanamam oldu bi kutu kullandım sonra devam etmene gerek yok dedi doktorum bıraktım şimdi 20 haftalığız Allah korusun bebeklerimizi♥️
Mavis72 MYSR hayır sadece erken doğum tehliken geçtiğinde bırakmanı uygun görüyor doktor. Sen içini ferah tut bişey olmaz Allahın izniyle ☺️❤️
Ela11 MYSR 2 haftadır kullanıyorum ben kutuda son 8 tane kaldı sonra tekrar verir mi bana da acaba 33.haftadayım erken doğum riski var diye verdi bana da birde prolutan depot iğne vermişti ama onu bulamadım hiçbir eczanede yoktu
MYSR Ela11 riskin olduğu için kullanıyor olabilirsin proluton da vurdum ben getittirdim canım eczaneden rica et Temin etsin
Ela11 MYSR ecza deposunda çalışan bir yakınım var o bile yok dedi kullanamadım ama bu hafta gittiğimde sancım çıkmadı çok şükür şu anlik progestan ve magnezyumla devam