hamcokelek33 Birikii yeliz hanıma adetim az sürdüğü için gitmiştim hamile değilken, menopoz başlangıcı olabilir diye korkutöuştu beni😂 sibel hocada takipliydim ve onda doğum yaptım. Çok tatlı doktordur ben çok memnun kaldım
GULLMOMMY forumgurmesi bende gülden hanıma gidiyorum ve çok memnunum doğum ücret fiyatları hakkında bilginiz varmi
forumgurmesi GULLMOMMY merhaba :) 35 bin diye duydum sigortasız. Sigortalı daha uygundur. Ama yinede arayıp teyit edebilirsiniz :)
GULLMOMMY forumgurmesi anladım doktora da sorucam bu gidişimde teşekkürler cevapladiginz için siz kaç haftaliksiniz
GULLMOMMY forumgurmesi bende 33 +4 sigorta karşılıyormu sizinkini sigorta karşılaşınca düşüyor biraz fiyat