forumgurmesi ilk doğumum Yeliz de oldu sezeryan çok iğrenç bir doktor hiç tavsiye etmem normal doğuma karşı sezeryan için baskı yapan suratsız 8 sene geçti aradan hala aklıma gelince beddua ederim o kadına. Ama şöyle bişey de var herkes de ona çok iyi bir doktor olduğunu söylüyor sezeryanlarda 1 numaraymış oda olsun artık çünkü zaten sorun bile olmasa sezeryan diye baskılıyor. Ben mecbur kaldım ona gitmeye Kapadokya hastanesinde başka bir Doktor’um vardı son haftamda vefat etti onun hastaları da hepsi Yeliz e geçti. İkinci doğumum sibel hanım da oldu koçak herhalde soyadı aşırı tatlı sevimli bilgili bir doktor ikiz olduğu için sezeryan oldu yine ama o kadar yardımcı oluyor herşeyi çok güzel anlatıyor yanındaki hemşireler de çok iyidi. Ramazan bey var onun kendi kliniği var Nevşehir’in girişinde oda çok iyi bir doktor aslında ona gidiyordum ama ikiz olduğu için küvöze girerlerse başka hastaneye sevk ederim dedi o zaman versadaydı o yüzden sibel hanıma geçiş yaptım ama iyi ki ona gittim