busriik mrvbsr bilgim yok açıkçası, bana doktorum 37 dedi 🥹 Çatı muayenesinin doğumu tetiklediğini okumuştum o yüzden sordum bende. Sizde en iyi bilgiyi doktorunuzdan alabilirsiniz 💗
Bdks98_ busriik doktorların bir çoğu gereksiz buluyor önemli olan doğum anındaki açılmaymış bende doktorların yalancısıyım :D
busriik Bdks98_ Evet söylediğiniz çok doğru, çünkü pelvik kemiğinin gelişmemesi durumu haricinde normal doğum yapmak için çatı darlığı vs gibi durumlar mevcut değilmiş, açıkçası kalıplaşmış bir muayene basamağı bence sadece 🥹