busriik Merhaba hanımlar, 35 haftalık gebeyim. Doktorum 37.haftada çatı muayenesi yapacağını söyledi. Tedirgin oldum biraz açıkçası. Aranızda yaptırıp tecrübesini anlatacak olan var mı 🌸🌸
Maviss25 busriik bnde 36.6 günlüğüm hiç çatı muanesi olmadım banada bisey demedi ama çok tedirgin olup korkuyorum bnde🥹
haylaz95 busriik merhaba ben 37+5 haftalık hamileyim bugün yaptırdım ve 5 saniye sürdü ne kadar kendinizi rahat bırakırsanız o kadar rahat ilerliyor süreç ben anlamadım bile ve oradan bebek çıkacak yani korkmanızı gerektirecek hiçbir şey yok
Esra-kordali busriik bende 37+2 deyim bugun çatı muayenesi oldum bende doktoruma cok korkutuğumu ve gerildiğimi söyledim ama inan hiç bir şey hissetmiyosun boşuna kendimi sıkıp germişim sende sakin kalmalısın 😇
Havin49_ busriik ben devlet de doğum yaptım doğuma gidene kadar hiç çatı muayenesi olmadım biraz acıyor ama dayanamayacak kaşar değil
busriik Maviss25 Zaman yaklaştıkça daha da stres oluyor insan 🥹 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Ayperi11 Bana devlette yapmışlardı ebeler canım yanmıştı ama kendi doktorumda hiçbir şey anlamadım eli hafifti doktordan doktora değişiyor galiba
aybalasmom mrvbsr ay bunu ben de merak ediyorummmm. Kasılmalarım çok fazla sırf bu yüzden hastaneye gitmekten korkuyorum
busriik mrvbsr bilgim yok açıkçası, bana doktorum 37 dedi 🥹 Çatı muayenesinin doğumu tetiklediğini okumuştum o yüzden sordum bende. Sizde en iyi bilgiyi doktorunuzdan alabilirsiniz 💗
mrvbsr @aybalasmom Ya doktorum pazartesi gel Vajinal muayene yapacağız dedi yani çatı mı değil mi emin olamadım. Size de mi söylendi yoksa
aybalasmom mrvbsr vajinal muayene dediyse çatı muayenesidir. Bana bir şey söylenmedi ben devlete gidiyorum. Benim kasılmalarım var bugün fazla oldu, gidip gitmemekte kararsızım. Daha doğrusu korkuyorum.
mrvbsr @aybalasmom Bence hiç ihmal etme kasılman devam ediyorsa git görün en azından kafan rahat olur. Riske atmamak lazım. Nst’ye girdin mi
Gmoli busriik ben de 37 de yaptırdım uygun olduğumu söyledi gayet normal bi muayaneydi smear aldırdıysanız ondan çok daha kolay bence birkaç saniye sürüyor