kayrosmom İlk oğlumun adı Tuğra, ikinci oğluma da Göktuğ yada Arda düşünüyordum ama dünden beri Kayra ismine çok ısındım eşimde olsun madem dedi. Biraz önce internetten araştırırken eski türk mitolojisine göre Tanrı anlamı varmış sanırım bu beni üzdü ama ona rağmen bende koymak istiyorum çünkü TDK’da iyilik, koruma olarak geçiyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konudaa🤷♀️