mommymon Rabbim önce hayırlısını versin sadcee merakımdan soruyorum geç döllenme yaşayan annelerimizin cinsiyetleri ne oldu sonradan, geç olduğu için sanki yumurtlama zamannda döllenmiş ve erkek olabilir gibi geliyor bana 🙏🏻😀
smyrsmyr mommymon benimde yumrtalama günü oldu ama suanlik tam %100 değil tabi ama kız ihmali yüksek denildi oglumdada yumrtalama günü döllenme olmustu yani kısmet olduğunu düşünüyorum 😊😃🤣
ikincianneolmayolundaa mommymon benim 2 hamileliğimde de geç döllenme dedi doktor bi Oğlum var simdi kızım olcak bence farketmiyor cinsiyet
seher_3590 mommymon tam tersi oluyor aslında geç döllenme zamanında da olmamış oluyor benim kizimda geç döllenmeydi🥰şimdi 12 haftalık ikinciye hamileyim bu da erken oldu bayağı bakalım henüz cinsiyeti öğrenmedik
mommymon seher_3590 bence yorumlara göre anlaşılan cinsiyeti etkilemiyor Allah hayırlısını nasip etsin
minaaa20 seher_3590 geç döllenmenin bi zararı okuyor mu bilmediğim için soruyorum bana da bugün dr ge döllenme dedi normalde 6+4 am usg de 5 haftalık çıktı
2kizannesi30 mommymon ilki erken döllenme oldu kız ikincisi geç döllenme oldu oda kız 😂 diceklerim bu kadar 😁