Esra995 Kullanmaman bebeğe zarar verir. Şekerin yüksek olduğu için bebeğin pankreası daha fazla çalışır doğduğunda aynı şekilde çalışacağı için şeker düşüklüğü vs yaşar o yüzden kullanmak çok önemli. Ben gebeliğin en başından beri kullanıyorum hiçbir sıkıntı yok çok şükür