Esra995 benim de bebeğimin gelişimi 2 hafta önde ve insülin kullanıyorum kullanmaz isem daha zararlı 200 gördüm çünkü ve hastanede yattım endokrin doktorum yatırdı 5 gün yattım orda bıtane daha gebe arkadaşım oldu birşey yemezdik 😞 şekerimiz yükselirdi neyseki inşlh iyi olcaz ama kullan insülin yoksa bebeğe daha etki eder allah korusun 😞 benimde bebeğim 33 hafta da 2 hafta önde 35 işte 🥺