btle97 Bence adetinizin bir kaç gün geçmesini bekleyin. Ben adetime 1 gün kala yapmıştım silik çizgi bile çıkmamıştı. Hatta adetime 1 gün kala kasık ağrılarım başladı adet olacağımı sanıp hiç ümitlenmedim ilk gün gelmedi 2. günde sabah aşırı bir kasık ağrısıyla uyanıp adet oldum sandım. Yine olmayınca 2.gün kan verip öğrenmiştim. Bence belirti var yok diye takılmayın adetinizin geçmesini bekleyin.