aysemine25 merhabalar 🙃 insanları bırakmalı ve beyninde bitirmelisin gerçekten. 4 yıldır hiç bırakmadan içiyordum, günde 1,5 paket içtiğim bile oldu. Hatta hamilelik şüphesi varken de bırakamamıştım. Ama hamile olduğumu öğrendiğimde, söz verdim kendime, bebeğime. İçmedim. Çok zorlandım ama içmedim. Ha Arada eşimden aldığım ya da fırt çektiğim oldu. Vicdanen çok rahatsız oldum. Ama midem kaldırmıyor biliyor musun artık? başkası 3 saat önce içmiş olsa bile kokusundan midem bulanıyor. Rahat olmaya, kafanda bitirmeye çalış. anneliğin de yardımıyla bitiriyor insan. Hiç kimse bıraktığıma inanmıyo mesela, bebek olmasa bırakmazdım ama sırf onun için bıraktım! 🤗🤗