aysemine25 10 seneye yakın günde 2 paket içiyodum evlenince hamile kaldığımda inşallah rabbim yardımcı olsun bırakıcam demiştim hep o zaman bırakcam diyodum 4 haftalıkken öğrendim o hafta tiksindim ve bıraktım şükürler olsun 30 haftamın içindeyim ağzıma sürmedim. Bağımlılıkla alakası yok kafada bitirenilirsen biter anca eşim içiyo balkonda arada canım istemiyo değil ama içsem ne yararı var bana diyorum karnıma bakıyorum yavrum tekme attıkça ona bunu yapamam diyorum.. inşallah bırakırsınız 🙏🏼😘