Anonym666 amin inşallah hayırla kolaylıkla olur bu aşılamada. Kendine stres yapma acı tamamen psikolojik acıyacak dersen acır kendini rahatlatmaya çalış acımayacak 2 dakikalık bir işlem hemen bitecek derin nefes alıp ver aklına başka şeyler getirmeye çalış acımayacak diye kodla kendine inan etkisini göreceksin :) anestezili bir işleme gerek yok inan ki muayene daha acılı bence :) doktorunla konuş acı eşiğim düşük yardımcı olur musunuz diye :)