Zehra1999 aselinkardesigeliyor Tesekkur ederim canim kiz demisti ilk bebegim kizdi buda ikincisi olacak insallah
MerveS697 liyamm55 hadi inşallah bi oğlum var bir kızımda olsun çook isterim ama doktor 80% erkek dedi 😂