Deletedmom_290 Erkek bebeği olanlar yada olcak anneler bebeğinizin sünnetini nezaman yaptırmayı düşünüyorsunuz ?
zanzer Deletedmom_290 ben 1 yaşında yaptırdım ama keşke hiç ayaklanmadan yaptırsaydım dedim kesinlikle hareketsiz oldukları dönemler daha kolay olur diye düşünüyorum tabi ben hamileliğin son günlerine denk getirdim belki o yüzden de çok zorlanmış olabilirim
Peye Deletedmom_290 ilk oğlumu 21 günlükken yaptırdım çok kolay bir süreçti. 3. Bebegim de oğlan hemen yaptıracağımı yine inşallah
tahamommy Deletedmom_290 ay doğumdan önce hemen 7. Günde sünnet ettiricem demiştim 🥲 şuan 8 günlük bir anneyim ve 40 ına kadar beklemeyi düşünüyorum en azından biraz daha kendini toparlasın diye inşallah o zamanda fikrim değişmez 😅🐣
kubos_ Deletedmom_290 benimde oğlum olacak dediklerine göre erken yaptırmak iyiymiş daha çabuk iyileşiyormuş 2 ya da 3 ayında yaptırmayı düşünüyorum
patateslimanti Ben 2 aylıkken yaptırmıştım. 1 günde iyileşti sadece ilk çişi zor oluyor bezde daha kolay iyileşiyor. Sabah 11 de sünnet olmuştu akşama ağrıları geçti gece rahat uyumuştu hatta öyle söyleyim.
Deletedmom_290 patateslimanti bende 40 gün sonra yaptırmayı düşünüyorum oyuzden sordum 40 çıktıktan sonra
Deletedmom_290 kubos_ bende 40 da düşündüm oyuzden sordum 40 çıktıktan sonra hemen yaptırmak ıstıyorum
Hande_tn Deletedmom_290 bende günlerdir bu konuyu araştırıyorum aradığım bütün doktorlar 1 ay dan hatta bazıları 3 aydan önce yapmadıklarını söylediler bende 1-2 aylıkken yaptırıcam inşallah nekadar erken o kadar iyi iyileşmesi için
Deletedmom_290 Hande_tn bende öle düşündüm hem anlmadı bır dönemde tranva olmasın çünkü yürüdüğü dönem zorlanır Dıye düşündüm 40 çıktıktan sonra yada çıkmadan önce yaptırıcam
gecegunesim Deletedmom_290 40 çıktıkdan sonra yaptırmayı düşünüyorum bende ilk 2 ayda (henüz dogmadı )
Deletedmom_290 gecegunesim Benımde henüz dogmadı az kaldı ama yınede bılmem lazım Dıye düşünüyorum bazı şeyler engamede unutuluyor aklımıza gelmıyor
gunesveguney Deletedmom_290 2. Gün itibariyle acısı ağrısı hiçbir şeyi yoktu. İlgili bölge kızarık şiş ve dikişliydi sadece. 1 haftada tamamen geçti dikişler falan düşmüştü.
SuEr_Tu1512 Deletedmom_290 İlk oğlumu 11 aylıkken yaptırmıştım, bu oğlumu da 40ımız çıktıktan sonra yaptırmayı düşünüyorum ☺️
Cakalllsebahat-0 Deletedmom_290 ben de 40 ı çıkmadan yaptıracagım sanırım. Eskiden neydi öyle eşşek kadar oluyordu erkek çocuklar okula gitme zamanlarında falan 😂
Deletedmom_290 Cakalllsebahat-0 gerçekten ole Bıde kesıldı Dıye grurlandurıp övunmelerı düğün falan yapmaları cocuktada ayrı tranva 😀
Cakalllsebahat-0 Deletedmom_290 ay evet sahi düğün mevlüt vs yaptırmayı düşünüyor musun ben hiç istemiyorum 😂 görümcem yaptır para gelir diyor ama hiç çekilecek çile değil sanki
Deletedmom_290 Cakalllsebahat-0 para getırcek olan zaten düşünüp getırır düğün ıstemıyorum ama belkı şükür duası ıcın kuran tarzı bırsey okutabılırsem o Olabılır ama evımde kedım kopegım var anca yer tutabılırım onada emın deılm ama sadece sunnet oldu Dıye deıl tabı şükür ıcın
geleneksel1annem Deletedmom_290 2 aylıkken yaptırmıştım çok kısa zamanda iyileşti şuan 3,5 yaşında kafam rahat🙈