Alp-oyku123 bilmiyorum canım ikiz olduğu için baskı daha çok oluyoda ondandır belki. Bide ben sancim var diye gitmiştim 3 saat boyunca aralıksız geçmeyen sancim vardi nst ye bağladılar ordada yuksek cikinca ilk basta ordaki sancıyı gorumce, içerdeki hemşireye bağırdı ikizlerin sancısı varya dedi sonra bana bakti şimdi doğarlarsa yaşamazlar dedi😔 sonra alttan bakti aletle sonrada eliyle bakti hemen yatışımı yaptılar ilaçlar serumlar vermeye basladilar