GamzeCan Inşallah Canım ikiz benimkiler bide 😔 dusunmeden duramiyorum hic 😔 3 tane doktor şimdi doğarlarsa yaşamazlar dedi o lafları psikolojimi cok bozdu, moralimi tam düzeltiyorum ki aklima gelince geri hemen çöküyorum ama 😭 cok sağol guzel yorumun icin bu sekilde duymak içimi rahatlatiyo az da olsa 🙏🏻🤲🏻