Seymabyrm çook haklısınız, haklıyız. Hele ki kayıp yaşayan anneler için çok zor ama güzel geçecek. 🙏🏻
Gün içinde aşırı baskı hissetmiyorum ama dinlenmeye geçtiğimde kalkarken vajinamda baskı oluyor allah diyorum ne oluyor. Ama bana da doktorum 18 Li haftalarımda bebiş başını aşağı yaslamış bol bol yüz suda kal yoksa ileri haftalarda vajinana baskı yapar risk olmaz çünkü rahim ağzı kapalı ama seni zorlar demişti. Sonra o dayadığı kemikten kendini biraz yukarı çıkartmıştı çok şükür. Ama bana suda durmanın kaldırma kuvvetinden dolayı iyi geldiğini eğer mevsim kışsa da popo altına hafif yastık koyarak yükselti de yatmanın bebişinin pozisyonuna etki edeceğini söylemişti. Ama korkmayın rahim ağzında herhangi bir açıklık olmadığı sürece bizleri sadece fiziksel olarak zorlarmış.
Bakalım bizde yarın gideceğiz göreceğiz hangi pozisyonda 🙈☺️