Seymabyrm Merhaba kızlar 29. Haftadayım bebeğimi aşağıda vajinama yakın hissediyorum. 2-3 gündür sürekli tuvalete gidiyorum sanki bebek mesaneme baskı yapıyor. Yarın kontrole gidicem, merak ettim yaşayan var mı?
aybalasmom Seymabyrm biraz daha büyüyünce aşağı yukarı sağ sol her yerden aynı anda hissedersiniz 🤭🤭 büyüdüğü için ağırlığı arttığı için normal
Daisyy000 Seymabyrm Bende hep aşagıda hissediyorum.27+2 Ama benim plesantam hafif asağı yerleşimliymiş
annesininincitanesi Seymabyrm Kilo alımı arttıkça daha da baskı hissedeceksiniz 🙏🏻 Baş geliş pozisyonuna geçmiş de olabilir benim de 29.haftada başını aşağı yerleştirmişti sık tuvalete gitme durumum o haftada başlamıştı. Korkmayın hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻🌸
Seymabyrm aybalasmom normalde hep yukarda hissediyordum son 2 gündür böyle hissediyorum, bide sürekli tuvaletim geliyor baskı yaptıkça 🥲
aybalasmom Seymabyrm pozisyon değiştirmiştir büyük ihtimalle. Bi sorun olduğunu düşünmedim. Doktor kesin bi bilgi verir🥰🥰
Seymabyrm aybalasmom inşallah 2 kez düşük olunca her hareketinden endişe duyuyorum kan sulandırıcı iğnelerle sağlıklı ilerliyor gebeliğim. Yarın gel bakalım dedi sağolsun🥰
aybalasmom Seymabyrm kolay değil tabi ki. Biz 1 endişeleniyorsak siz 10 endişeleniyorsunuz. Ama stres yapmayın çok şükür hareket ediyor sağlıklı öyle düşünün
Seymabyrm Daisyy000 öyle bişey demediler ama sadece kordon bağım plesantama kenardan bağlı biraz endişelendim ondan. Sende sürekli tuvalete gidiyor musun😔
Daisyy000 Seymabyrm kordon bağım plesantama kenardan bağlı Benimkininde😬 Marjinal kordon diyorlar. Detaylı ultrasonda hem plesanta hafif aşağıda hemde marjinal kordon dediler. Bende devamlı WC’ye gidiyorum ama çokta su içiyorum. Çok su içiyorsan devamlı WC’ye çıkman çok normal 🌸
Seymabyrm Daisyy000 evet banada öyle dediler marjianal kordon tanısı yazıyodu detaylıda. 38 de doğum sezeryan olmamı önerdi. Normal doğum olmuyomus galiba bu durumda, Cok su icmiyorum ben anlamadım 15 dkda bir resmenn cok yordu😪
Daisyy000 Seymabyrm Normal doğum olmuyomus galiba bu durumda Yok canım oluyor. Normal doğuma engel bir durum değil. Hatta doktorum illa tam ortadan bağlanacak diye bi kaide mi var bebek besin alsinda isterse yandan isterse ortadan alsın önemli değil ,bu bi problem değil diye beni rahatlatmıştı
Seymabyrm Daisyy000 bana niye öyle dedi doktor acaba bunu cok merak ediyordum ben 39 haftaya bile kalmasın dedi hatta
Seymabyrm mucizemizibekliyoruzz hayır daha önce 21 de detaylıda yapılmıştı en son onda bir sorun yoktu
mucizemizibekliyoruzz Seymabyrm ilk gebeliğimde ben de öyle hissediyordum rahim ağzımda incelme olmuş. Mutlaka bir sonraki randevunuzda rahim ağzınızı ölçtürün her ihtimale karşı 🙏🏻
Seymabyrm mucizemizibekliyoruzz doktoruma yazdım yarın gel bakalım dedi🙏 Sizinde sürekli tuvaletiniz geliyor muydu? Sürekli tuvaletim geliyor sanki mesaneme baskı yapıyormuş gibi hissediyorum
mucizemizibekliyoruzz Seymabyrm o normal :) evet ölçtürün rahim ağzını mutlaka. Bize de yazın umarım sorun yoktur
Seymabyrm annesininincitanesi inşallah çok teşekkür ederim dediğiniz gibi olmuş olabilir cokta su icmedigim icin bir garip geldi, vajinamda yürüdükce agrı hissediyorum erken gelir diye korktum açıkcası 🙏
mucizemizibekliyoruzz Seymabyrm baskıdan dolayı o şekilde hissetmeniz normal ama riske de atılmayacak bir durum. Böyle bir şikayetiniz varsa bakılmasında fayda var.
annesininincitanesi Seymabyrm Önlem amaçlı yarın bir idrar tahlili verseniz mi acaba? Ben idrar yolları enfeksiyonu olmuşum az önce sonuçlarım çıktı. Sağ olsun doktorum 2 ayda bir kan tahlili aldığı için erken farketmemişiz… İşinizi şansa bırakmayın inşallah değildir tabii ama yaptırırsanız içiniz rahat eder. Bundan sonra tüm gebelere bu tavsiyede bulunacağım.