Gulsah______ ben 37+2 yım ama ne sezeryan olmaktan ne de normal dogumdan korkmuyorum sureklı olumlama yapıyorum kendıme hamılelıgım boyuncada oyle yaptım hıc bulantım olmadı olacak gıbı oldugunda hemen kendımı baska bıseyle oyaladım mesela bı yerım agrısa ya bugün çok ıyıyım dedım hep hareketlı oldum asla hasta gıbı yatmadım sımdı de dıyorum sen yaparsın eger dogum gercekten cok kötü bısey olsaydı kımse 2.cocugu duşünmezdi en zayıfı ya da en kılolusu boyu en kısası ya da en uzunu bıle dogum yapabılıyo ve 2. Yı bıle doguruyo böyle olumlamalar yap kötüsünü düşünme her sey rabbımden saglıkla gelsınler ınsalalh her sey gonlumuzce olsun ben bu hatayı dugunumde yaptım hep kötü düşündüm dedım kavga olursa kaza olursa ve ben darbede 15 Temmuz’da evlendım 3 gün agladım hıc bır seyım olamadı kınam bıle o yuzden hep olumlu dusunelımkı hersey guzel olsun guzel dusunceler guzellık getırır 🙏🏻♥️