Gulsah______ canım bende ilk hamileliğimde aklımda sürekli doğumla deliriyordum. Çok korkuyordum. Stres yapma derim çünkü (sezeryan olmak zorunda kaldım ) ameliyat masasına alınınca kendinizi unutuyor tek düşünceniz bebeğiniz oluyor... Sürekli dua edip sağlıkla ver kucağıma demeye başladığımı hatırlıyorum. Hadi kızım bitti korkma kucağına alacaksın diyip durdum kendimi düşünmedim yatışım yapıldığında. Annelik çok garip birşey korkunuz bebeğinizin önüne geçemiyor merak etmeyin...😊 2. Kez anne olacağım ama bu kez öyle rahatım ki başta korkular sarıyordu 4. Haftam kaldı hayırlısıyla demelere başladım 💕