Senaaksac her insanın beklentileri ve bakış açısı farklı olabilir, tıbben mümkün değil evet ama bu şekilde üzerine gidilmesi hoş değil ☺️ herkes kendine göre bir bakış açısına sahip bunu bu şekilde baltalayıp kırıp incitmeye gerek varmı ☺️ Rabbim kimin kalbinden ne geçiyorsa onu versin inşallah. Erkek kız farketmez evlat evlattır tabiki birini daha çok istiyor ama olmadı diye evladını çöpe atacak hali yok ☺️ gönlünden geçen olsun istiyor belliki hepsi bu sağlıkla gelsinler bebişlerimiz yeterli karşımızdakinin hamile bir kadın olduğunu unutmayalım hepimiz duygusal anlamda farklı dönemlerden geçiyoruz bu sert tepkilerin lüzumu yok