Senaaksac postu açanda neyin ne olduğunu biliyor aslında sizin bu üsten konuşmalarınız gerçekten çok kırıcı daha güzel sözlerle karşıdaki kişiyede anlaya bileceği bir şekilde de yazabilirdiniz. Çok bencilce ve aşağılayarak konuşuyorsunuz. Düşüncesi yanlış Rabbim ne takdir etmişse elbette o olacaktır sağlık olsun elhamdulillah. Karşınızdakide hamile ve çok hassas bu sert çıkışınızda belki ne kadar üzüldü bilemezsin tatlı dille çözülmeyecek hiç birşey yok.