Elif3419 sezaryen olacak olsanız da egzersiz yapin diyorlar. Sonradan toparlamasi daha kolaymış. Bne de ilk çocukta 24.haftadan sonra izne ayrılmıştım. Hantallastim, hep yattim. Bunda okula gidip geliyorum, ilk gebelige göre 6.ayim daha iyi geçiyor açıkçası. Bunun sonuçlarini da görürüm inşallah doğum sonrası 😅