Elifcannn Merhabalr..11. Haftadayım hâlâ doktor ve hastane seçemiyorum daha önce doğum yapıp memnun kalan veya araştıran duyan bilen iyi bi yer önerebilirmisinizzz 😇
Hazalcng Elifcannn doç Dr ümit korucuoğluna gidiyorum ben 26+1 haftadayım. Çok çok memnunum ilgisinden ve bilgisinden. Koru hastanesinden ayrılmış kendi muayenehanesini açmış çukurambarda. Doğumu da tobb'da yaptırıyor.
Finduk23 Elifcannn medikal park pinar telli celtemen e gidiyorum ben gayet ilgili bi bayan aklimda olan sorularimi sormadan cevapliyo n3 hissettigimi vs biliyo gibi bqna o yonde tavsiyelerde bulunuyo. Ucretler biraz pahali ama iyidir yani
Elifcannn AndorraCamomile inşallah bir an evel buluruz 😊 ben şuanda liv hastanesi başak hocaya gidiyorum ama ilgi ve samimiyet konusunda şinto yaşadığım için başka bir hastane arayisindayim 😕💓
Elifcannn Hazalcng evet bi kaç kişiden daha duymuştum ümit hocayı herkes çok memnun ama ben hamile olduğumu öğrenir öğrenmez doğum sigortası yaptırdım o da ne yazıkki böyle özel muayenehanelerde geçerli olmuyormuş .😕 medical park medicana koru memorial veya liv bunlarda geçerli sigorta 😕
Eeg Hazalcng @Elifcannn aynı şekilde ben de 37+4 oldum. En başından beri Ümit Bey ile devam ediyoruz. Çok memnunum😍
Fdunal NvrzYenietiner ben bi tek özden beye gitmiştim oda önemli bişey için yani önerbileceğim bi dc yok maalesef
Hazalcng Elifcannn bir an evvel gönlünüzdeki gibi bir doktor bulmanızı dilerim. Umarım her şey yolunda gider ve sağlıkla kavuşuruz yavrularımızla 💙
Yaya123 Elifcannn memorail dr yesim hanim var cok ii doktor halamin kizi oraya gidiyordu. Sigortan varsa kulan 😊 koru sakin gitme benim bi arkdas ameliyat assistani orda staj yapmisti hic hiyenli degil diyordu tekrar tekrar mazemleri kulaniyorlarmis 😬😬
fazilet Elifcannn bende başkent haştaneşine gdiyorum aytaç bey ankaradaki en iyi bebek yoğum bakim ünitesi var
Elifcannn Finduk23 ben pınar hanıma nerdeyse 4 kere randevu aldım hamile kalmadan öncede almıştım ama bi türlü gitmek nasip olmadı ona . Teşekkür ederim bilgi verdiğin için hiç bilgi alamamıştım kimseden pınar hanımla ilgili nasipse inşallah bi görüşüyüm hamilelik iyice ilerlemeden pınar hanimla 😊
Elifcannn Finduk23 esra aktepe keskini duymuştum bi de medical parkta onun hakkında bilgin varmı acaba 😊
Finduk23 Elifcannn canm yanlis bilgi vermek istemiyorum doktor hakkinda bilgim yok benim eşim baro ya kayitli o yuzden indirimli oldugundan dolayi medikal park i tercih ettik. Bu indirimin yararlanildigi 4_5 domtor ismi saymislardi bana pinar hanim ve erkekler vardi ben erkek tercih etmek istemedim icin pinar hanimi tercih etmistim. Indirimli olmayan doktorlarda fiyat benim gittigimin 3 hatta 4 kati filan oluyodu. Ama yanilmiyosam esra hanim da vardi o listede ama yinede bilmiorm tam olarak. Bide lokman hekimde elif terzi varmis onu cok duydum bende galiba etlik lokman hekimdeydi. Ondan da randevu almak istemistim ben ilk zamanlar ama kadin cok yogundu ve 3 ay sonraya randevu veriyolardi diye almamistim onuda arastr istersen. Ay cenem düstü yazdimda yazfm 😂🙈
Elifcannn Finduk23 😂😂😊 tamam canim cok tesekkur ederim etlik bana çok ters kaliyo ben polatlıdan gelip gidiyorum çünkü ankaraya o yüzden hiç seçeneklerimin arasinaa alamadım lokman hekimi 😕💓
Nurerdgn Elifcannn canim lokman hekim var Ankara sincan da orda bahar şentürk düzenli diye bi kadin dogum doktoru var tatlimi tatli bi bayan ve cok halden anliyo cok guzel yonlendiriyo pisman olmazsin diye düşünüyorum
Elifcannn Tesekkurler bakalim hayirlisi artuk sizin Nurerdgn bakalım hayırlısı artık sizin sayenizde yardiminizla secicem inşallah bi doktoru 😊 sincanda olmasindan dolayi biraz skınti konumu ters birazcık yinede çok teşekkür ettim 😊💓
Finduk23 Elifcannn canm ben polatlinin ne tarafta oldugunu bilmiom 🙈 ama bugun buzdolabi alirken ordaki adamin karisida hamileymis 😂😂 bana hastane tavsiyesinde bulundu 😂😂😂 19 mayis hastanesini soyledi ordaki doktorlarda cok iyi ve anlayislilarmis umit miydi neydi oyle bi isim soyledi de eşim erkek ismi duyunca gözlerini belerttigi icin hiiic duymadm bile 😂 sen bi bak istersen guzergahina filan uyuyosa
Nurerdgn Elifcannn doktor onemli gercektende insaallah en iyi doktoru secersin bebişin ve kendin icin canim Allah hayırlısıyla kucağımıza almak nasip etsin hepimize🤗