ghostty gulnar500 kese için bir hafta sonrasına çağırmışlardı. Kalp atışı için yaklaşık 2 hafta sonrasına🤗
sym_yc ghostty ayy keseyi gördünüz mü çok sevindim sizin adınıza bende keseyi gördüm bir hafta oldu 🥹🩷🩷 çok mutlu oldum birbirimize ultrason resimlerimizi atalım mı 😅❤️
ghostty sym_yc yaa evet şükür canım🥹 arka arkayaydık zaten sizinle şu süreçte sanırım. Sizin sonuç çıkarken ben de sonuç bekliyordum. O dönem sizin için ben de çok sevinmiştim. Zaman hızlı geçiyor🥰 Canım buralarda paylaşmayı düşünmüyorum görsel falan🥹
sym_yc gulnar500 değeriniz öyle güel artmış ki çok sevindim❤️ inşaAllah kucağınıza almak da nasip olur benim ikiz olduğu halde ikinci verdiğim test 1441 idi sizin maşaAllah😍
ghostty gulnar500 canım geçen konuşmuştuk en son keseyi gördük. Hayır ikiz değil. Haftaya kalp atışı için gideceğim🤗 Sen ne zaman gidiyorsun
gulnar500 ghostty aynen sormayı unutmustum.dogru hatırlıyorsam 2 embrıom koymuslardı..acaba ıkısı de tutdumu ondan sordum..Insallahh canımm en guzel kalp atısını duymak..14u soyledı doktorum kesenı gormek ıcın.cok heyecqnlıyım
ghostty gulnar500 ikiz olsa kesin sen sormadan ben söylerdim😂 Hadi az kalmış senin de canım. İnsan heyecanlanıyor cidden🥰