Hello aşkolar size mökemmel bir soru ile geldim. İlk öncelikle belirteyim 2.'ci gebeliğim. Tam net olmasa da ki bağırsak hareketi olduğunu düşünmüyorum. Çünkü onun nasıl bir his yarattığını az çok biliyorum. 12. Haftanın sonlarına doğru ve şuan olmak üzere 13+5′im çok çok nadir böyle sürekli olarak değil sanki birisi etinize parmağını bastırır ve çeker ya hani aynı o şekilde hareketlenme hissediyorum ve su dikkatimi çekti ekstra olarak doktorumun USG ile baktığı yerler genellikle bu dediklerim çok çok nadir oluyor tabikide ben hareket olarak düşünüyorum. Sizce ?