nrna evet malesef en onemli hafta 11 ve 14 arasiymis cok fazla arastirma yapio cok doktor ve saglikciyla gorustuk. Esimde hastanede calistigi icin biraz imkanlarda vardi ve 14. Haftadan sonra ense kalinliginin olcumu dogru olmaz ve hatta normal çıkabiliyormus. En onemlisi bebegin diger organlarinda bi sorun yoksa cokta dusunmemek lazim acikcasi bu surecte bunu ogrendim. Ailelerimiz mahvoldu biz mahvolduk. Ve cevremizde ki hemen hemen herkes bize ayni seyi soyledi herkese ayni seyi dediklerini ve dogumda saglikli bebekleri oldugunu soylediler. Bizde cok sukur bizi gercekten tatmin ve memnun eden doktoru bulup net olcumler yaptık. Birde fetal yaptik onunda sonuclari gelince tamamen rahatlayacagiz insallah. Birde bebegin pozisyonu cok cok onemli olcumlerde çoğunlukla yanlis olcumler yapilabiliyor malesef