nrna ben normalde devlet hastanesi takipliyim doktorum ense kalınlığı var diyince bende başka bı doktora daha gözükmek istedim yıllardır tanıdığımız bı doktor var ama özel hastanede çalışıyo hatta ikinci çocuğuma hamileyken hep ona gidiyodum eşim bide ona gidelim dedi ertesi günü kalktık ona gittik oda muayene etti enseyi aynı ölçtü sonra ben tutamadım kendimi ağladım doktor dediki böyle şeylerle çok karşılaşıyoruz benim kendi torunumun rakiplerini ben yapiyodum onun ense kalınlığını senin bebeğinden daha yüksek ölçmüştüm sonra fetal dna yaptırdık dedi sonuçlar temiz geldi torunumda doğdu çok sağlıklı hiç bir sıkıntısı yok dedi sende korkma dedi inşallah bizimkilerde sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir 🥰