Herseydenbiktim bu hastaneler yenidoğanlarda çok korkutuyor anneyi ya 😢 doğumdan itibaren 4 gün kaldık kuzum biz sodyumu kalsiyumu çok düşük dediler bize testis rengi baya koyuydu doğduğunda böbreklerinde sorun olabilir dediler, sarılığı çok fazla yükseldi ve sütüm yetmiyor diye mama verdiler ama biberonla beslemek yasak dediler 🥲 dediler de dediler valla ama günden güne testis rengi bile açıldı çocuğun kaç tüp kan aldılar sayamadım her gün bi doz ağlıyordum, biz lohusa psikolojisine girmiyoruz resmen bizi sokuyorlar 😏 eminim bebişin de hiç bişeyi yoktur bazen sırf tekrar kan almak için yanlış sonuç çıkarıyolar genelde 3. Testler temiz geliyor bi kaç kişide şahit oldum inşallah sonuçlarınız temiz gelir sizinde haber et mutlaka