Kızlar merhaba bu postu @Herseydenbiktim Azra için açıyorum 🙏🏼 bebişinde büyüme hormonu fazla çıkmış 3.kez topuk kanı almak için sağlık ocağından çağırmışlar eğer yine fazla çıkarsa hastaneye yatış vereceklermiş 🥹🥹 bu durum normal mi yenidoğanlarda olan bir şey mi? Özel bir kliniğe sormuş normal demişler ama içi rahat etmemiş bilen var mı? 💙
Bu arada biraz kafasını dinlemek istemiş birkaç gündür girmemişti, yenidoğan bir bebe ve garip bir kaynanayla uğraşıyordu biliyorsunuz 🤭