esen2cocuk hamilelikten hemen önce yemişsinizdir bi şey ondan bulaşmıştır kuluçka süresindeyken negatif gelmiş muhtemelen size , yani en başta pzoitiflik olma ihtimali olabilir ,vücut tolere etmiştir inşallah, siz yine de bi enfeksiyon mikrobiyoloji ile görüşün onlarda sizin gibi hastalar vardır garantiye almak için ufak bi tedavi yaparlar antibiyotik ile