tugceelaa esen2cocuk bide birşey sorucam ıgg de pozitif mi yoksa negatif mi ıgg pozitifse belki önceden geçirmişsinizdir avidite testi yapılır sadece ıgm mi pozitif
esen2cocuk tugceelaa merhaba avidite test sonucun çıktım yüksek değer, doktorum 3 ay öncesi geçirmiş olduğumu söylüyor ama o zaman test sonucum negatifti , o zaman erken test yapıldığı için çıkmamıştır kanda diyor
almirmomy esen2cocuk belirtilerinden şüphelendin mi peki başka belirtileri varmıydı çok geçmiş olsun canım
ysmnsen benceyn kedimin genital bölgesi kızardı böyle kanıyormuş gibi kafasına yakalık taktım yalamasın diye ama geçmedi daha ne yapabilirim ev şartlardında
Byhnnn esen2cocuk bende hamile olduğumu bilmeden köfteci Yusuf’ta köfte yedim bi hafta sonra hamıle olduğumu öğrendim bende de pozitif çıkmıştı
benceyn ysmnsen kısır değilse kızgınlık dönemi kaynaklı olabilir. Kısırsa idrar yolu enf düşünülebilir canım
ysmnsen benceyn kedim kısır değil bu üçüncü kızanlığı sanırım tam girmedi ama girmek üzere büyük ihtimal kızanlık geçince geçer mi peki yoksa kısırlaştırma mı gerekiyor
esmuerkrkmz esen2cocuk esen2cocuk bugün benimde testim pozitif çıktı. İnternetten araştırdığım kadarıyla aşırı korktumm. Umarım hemen tedavi edilir ve bebeğimize bişi olmaz 😢
esen2cocuk benceyn çok sağolun evet başlandı, kediden olmadığı oraya çıktı ondan önce kan vermiştim ona da bakıldı, ana kesi vesile oldu, bebeğe geçmesinden korkuyorum
benceyn esen2cocuk Haftanızdan sebep ve erken teşhis olduğunu düşünerek muhtemelen bebeğe geçmeyeceğini söyleyebilirim. İlk trimaster döneminde bulaş oldukça azdır. Zaten suanda paraziti bebeğinize geçirmemeniz içinde ilaç kullanmış oluyorsunuz. İyi düşünelim iyi olsun. Bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun🌸
esmuerkrkmz esen2cocuk şuan 6. Haftadayım ve doktorum ağzını açıp hiç bişi demedi. Git tedavi ol biz burada yapamıyoruz dedi ve beni gönderdi.