Daisyy000 Kızlar karnım devasa büyüdü şimdiden,daha 2.5 ay var daha ne kadar büyüyecek bilmiyorum, 27+2yim 12kg aldım, sizde durumlar nedir ?🤭
MadameTussauds Daisyy000 Kiz bende 27+2 haftaligim daha hamile kaldigim kiloya erisemedim ben sjsjsj 😂
Seymabyrm Daisyy000 İc karnınız dar olabilir miii ondan mı bu kadar büyüdü acaba benimde büyük ic karnım dar oldugunu düsünüyorum ama ben 29 um daha sizin kadar yok sankii
[silindi] Daisyy000 27. Haftadayım bugün kontrol vardı 1078 gr olmuş dana bey ben hal kilo almadım ama göbeğim böyle çok fena çıktı gerimgerim geriliyor 😂
irem_zengn [silindi] bizde 27+1 iz az önce doktordan geldik ve 1409 kilo bizimkisi hepten sanırım şişko
Sezensezen1 Daisyy000 maşallah ya çok tatlı duruyor bende 26+4 haftalığım herkez hiç hamile gibi değilsin diyorlar kilomda var ama ilk kızımdada belli değildi yapıya bağlı zannedersem
susaMom_ Daisyy000 Ayy seninle aynıyım ilk gebeliğimde doğuma yakın böyleydim şuan 28. Haftadayım böyleyim şimdiden şiştim ama kendim kilo almadım 6 kilo aldım ilk doğumunuz nasıldıı ?
Daisyy000 susaMom_ İlk doğumum mecburi sezaryendi, makat duruştu bebek🌸 Şimdi bunda da 39+1de sezaryen 19 aralıkta 🤍
anneoluyorummm103 Daisyy000 27+5im yarısı kadar anca var benim göbek yanlara doğru gidiyor nedense 😂😂
susaMom_ Daisyy000 Bende de plasenta aşağıdaymış çıkmasını bekliyorum çıkmazsa sezeryan olacakmışım 🥹 korkuyorum tekrardan doğum yapmaktan
Xaza Daisyy000 28 haftaliğim hamile kaldiğim kilodayin) karnim çok az çikti bazen hamile gibi görünmüyorum. 28 haftaliğ hamile olduğumu söylediğimde kimse inanmiyor🫣
Daisyy000 Xaza Hayaller hayatlar 🤭Bende güya kimseye söylemeyecektim, 12de karnım çok belirgin çıkınca herkes öğrendi mecbur 🤭🤭 Sizin ic karnınız baya geniş demek ki 🌸Çok büyük avantaj çatlak vs olmaz belki 🌸