Pcos bu kadar büyütülecek bir sorun değil bence ki sende de zaten kilo vs sorunu yokmuş o yüzden korkmana hiç gerek yok ve gebe kalmamanın en büyük nedeni stres sıkıntı bende pcos hastasıyım kendi kendime bekleyip stres olmamak için ben direk tedaviye başladım ve ilk ayda sadece klomen kullanarak hamile kaldım bence sabret ve akışına bırak hiç stres yapma emin ol kendiliğinden olacaktır aşılama yaptırmana da hemen gerek yok önce bi bekle bence