Kızlar eşimle çocuk istediğimize karar verdik ve önce doktora gittim. Ultrasonda bakarak direkt doktor pcos olduğumu ve yumurtaların tembel olduğunu falan söyledi. Adetimin 2. günü hormonlarıma baktı ve e2 niye bu kadar düşük yaa falan gibi bi tepki verip beni infertilite kliniğine yönlendirdi neye uğradığımı şaşırdım. Adetlerim düzenlidir yani 3-4 aydır biraz düzensüzleşmişti. Kilo problemim, sivilce problemim falan hiçbir şey yok. İnfertilite kliniğine gittim oradaki doktor bir daha kan aldı ve yumurtalarıma baktı. Yumurtaların gayet iyi gözüküyor dedi. Amh testine baktı ve 4.90 çıktı. E2 değerim aklıma takıldığı için ona sordum ve sadece e2 ye takılma o kadar önemli değil diğer bütün hormonların normal dedi. Decavit, folik asit ve takviye verdi inositol içerikli. Bu değerler hamile kalmana engel değil dedi. Buradaki doktor pcos tan falan hiç bahsetmedi. 4 kere denedik eşimle bugün yine adet oldum… içim daralıyor sanki hamile kalamıcakmışım gibi geliyor. Pcos muyum değil miyim anlamadım kafam çok karışık