mgokk33 Busraaaakkk dün beni vurduu kendime gelemedim 😂 işten nasıl eve gittim bilmiyorum akşam 7de uyumuşum daha şimdi kalktım
Busraaaakkk mgokk33 Bak 😄 hamilelik böyle bir şeymiş bende yaşayınca öğrendim. Belirti yok dediğin anda yeniden başka bir şey başlıyor 😀
mgokk33 Busraaaakkk valla öyle canım boşuna korkmuşum 😂 bi de ağzımda değişik bi tat var 2 gündür ne yesem gitmiyor
semiii Busraaaakkk canım dün vardı sabah mide bulantısı bugün yok normal mı? Prilam kullanıyordum ama bugün almadım 😅
Busraaaakkk semiii Bugün yok dediğin anda yeniden başlıyor mesela ben 16+2 oldum bi gün iyiysem ertesi gün başka bi belirti oluyor gayet normal :))