mgokk33 Kızlar 6.haftasan beri çok yoğun mide bulantısı yaşıyorum doru düzgün bir şey bile yiyemiyorum ama nedende bugün hiç bulanmıyor. Bir sorun olabilir mi
ebrarkus mgokk33 kız Allah’tan daha ne istiyorsun. Benim 7. Haftada başladı 28 deyım hâlâ devam ediyor. Kesilmesi anormal bir durum değil ve illa ki bulantın olacak diye bir şey yok. Hamilelik bu maalesef bir an bir anı tutmuyor
Fatma-asar mgokk33 benimde bir anda kesildi 2 gün sonrasında kusmayla birlikte geldi yataktan kalkamıyodum
QueenJ mgokk33 ben de öyleydim midem çok bulanırken bi anda bulantım kesildi sonra öyle bir döndü ki o bulantı aman aman hatırlayınca yine bulanıyor midem 😂 endişe etmeyin, prilam da kullanıyormuşsunuz o da hafifletmiştir 🌸
mgokk33 ebrarkus offf ne bileyim ga geçen doktora gittiğimde söylemiştim mide bulantımı prilam yazdı da ne güzel işte ben burdayım diyor dedi bugünde olmayınca çok korktum 😂
sedef3 Merhabalar herkese , dün doktora gittim 5 hafta 6 günlük kese çok sağda pazartesi günü ortaya gelmezse ya ilaçla düşürülecek yada ameliyat etrafınızda bu durumu yaşayan oldu mu
Busraaaakkk sedef3 bebegimi beklerken beni neler bekler adlı bir kitapta bu durumdan bahsetmiş bebek sağda da solda da ortada da olabilirmiş daha sonra yukarı çıkıyormuş bu gayet normal diyor kitapta. Neden hemen düşürmek için ilaca başlanmak istenmiş onu anlayamadım ben
semiii Ben 5+5′te öğrendim hamile olduğumu ve mide bulantısı yoktu o kadar mutluydum ki her şey o kadar güzel geliyordu ki Gel gelelim bir hafta geçti şu anda 6+6′dayım ve acayip bir mide bulantısı var Hoca İlaç yazdı gece içtim uyudum ama sabah gene de öğüre öğüre kahvaltı ettim.
mgokk33 Fatma-asar kaçıncı haftanızda ay çok huzursuzum ya umarım normaldir aslında göğüs ağrım falan baya yoğun hala
Fatma-asar mgokk33 bende senin gibi huzursuzdum sonra dedim Allah nasibimize yazmışsa bu bebek dünyaya gelicek dedim içimi bu şekilde rahatlattım sen de düşünme bu kadar bebiş dinlen annecim diyor herhalde :D
mgokk33 Fatma-asar valla bugün lıkır lıkır su içtim ona bile şükrettim 😂 inşallah canım teşekkür ederim
mgokk33 QueenJ evet prilamı düzenli kullandım bir de belki gerçekten de etkisi vardır. Teşekkür ederim 🙏🙏
mgokk33 Busraaaakkk dün beni vurduu kendime gelemedim 😂 işten nasıl eve gittim bilmiyorum akşam 7de uyumuşum daha şimdi kalktım
semiii Busraaaakkk canım dün vardı sabah mide bulantısı bugün yok normal mı? Prilam kullanıyordum ama bugün almadım 😅