Snowel ben perinatolojide yatan hastaydım, acil sezaryene aldılar yani sabah kahvaltı vs yapmıştım o sebeple mecburi spinal oldu… Gökalp beyin hastasıydim perinatolojide de, mükemmel bir doktordur, güler yüzlü, post-op servisinde de ziyarete geldi sağ olsun, bırakmıyor hastasını doğum sonrası. Doğumu asistanlar yaptırdı, Osman bey yazıyor doğum doktoru olarak ama. O da çok iyi birisi, post operede yatarken dört kez görüştük 👌🏻 serhat Ünal da kadın doğum doktorlarından onerebilecegim doktordur. Normalde özelde doğum planlamıştik, riskli seyredince ozeldeki doktorum şehir Hastanesi’ne yonlendirdi sağ olsun