Edacck visnelicheescake ben ilk çocuğumda mama kullanmadım. Sadece emzirdim. İki yaşını geçtikten sonra uyurken süt içmeye alistirdim. Küçük plastik biberon kullandım. Bunda mama kullanır mıyım bilmiyorum. Sadece 250lik cam alayım ihtiyaç olunca sonra yine alırım. Diye düşünüyorum doğru mu sence.
myangelson eniseda ben camdan yanaydim ilk başta cam aldım , ama oğlum kolikti aventte antikolik biberon Pp, onu aldım şuan memnunum 5 5 buçuk aydır kullanıyoruz koku sorunu vs hiç yaşamadık. Ayriyetten evde wee baby nin cam biberonlari var 125 ve 260 lik.
penbe_karisi Pp aldım camda Alicam ♥️♥️ikisinide seviyorum camdan bir tık korkuykrum ilk çocukta kaç tane kırıldı 🤣😁
Zhdnl eniseda cam aldım 2 boyunu da ama sağım makinesinin ppsi uyduğu için onu kullanıyorum bana bile zor geliyor camla içirmek hem kalın hem ağır. Kaç kere de düşürdüm kırılmadı bu arada hastanede düşürdüm fayansa