eniseda Philips avent serisinden biberon almayı düşünüyorum ama cam mı pp mi almalıyım karar veremedim. Kullananlar yardımcı olabilir mi?
visnelicheescake eniseda ben bebeğin kavramaya başlamadığı zamanlar cam kendi tutup kavramak istediğinde Pp kulandim canım ama ilk başlarda cam oneriyorum
[silindi] eniseda yenidoğandan itibaren pp kullanıyorum küçük büyük farklı boylarda aldım. Zaten öyle kalitesiz de değil. Cam için ben yaşını geçmesini beklerim sanırım
eniseda Limonataaaaa kaç aylık acaba. Camı kendi tutabiliyor mu? Sıcaklıktan rahatsız olurmu ki acaba
bizzocone eniseda ben de cam aldim sağlıklı diye ama bana bile ağır geldi biberon elime alınca kendi tutamaz diye düşünüyorum o zaman da plastik bakarım artık
eniseda visnelicheescake o zaman yenidoğanı cam diğer büyüğü pp alayım. Çok teşekkür ederimm. Bir 120 bir tanede 260 yeterli olur mu?
visnelicheescake eniseda olur diye düşünüyorum ama camı da büyük alın derim çünkü hani manada bir süre sonra ölçekler değişiyor ya o yüzden malum fiyatları da hohoooo derece uçuyor
[silindi] eniseda bende 2 tane 125lik 1 tane de 260lık var. Cama geçtiğimde direkt 260lık alırım 2-3 tane herhalde
Edacck Ben de şurada fikir edinmek için bekleyeyim. İlk başta kaçlık ve cam mi plastik mi iyi merak ediyodum