Nevagibi Cekonomiiisstt merhabaa :) bugün döngümün 39. Günü ve dediğin gibi çok geç gelişti yumurtam bugün yumurtlama gördüm, hamilesin bana dua eder misin inşallah benimde tutar
Cekonomiiisstt Nevagibi o kadar sevindim ki Rabbim gönlüne göre versin kuzum sağlıklı hayırlı evlat nasip olsun inşallah 🙏🥰
Cekonomiiisstt Nevagibi sen rabbimden istemeye devam et zar-zor güç-kolay bunlar hep sınavımız. Sabredelim ki mükafatı güzel olsun 🥰🌸 Ne diyordu ; olmaz denileni o an oldurduk 🙏
Nevagibi Cekonomiiisstt rabbimden umut kesilmez tabiki herset nasip ol dediginde olur 🤲 inşallah banada bu ay nasip eder Allahım 🤲🥲🥲🤲