Cekonomiiisstt Nevagibi canım ben famara kullandım Pcos var ve adetten tam 1 ay sonra gerekli olgunluğa ulaştı yumurta ve çatlatma iğnesiyle hamile kaldım . Her insanın vücudu farklıdır sıkma canını 🌸
Nevagibi Cekonomiiisstt merhabaa :) bugün döngümün 39. Günü ve dediğin gibi çok geç gelişti yumurtam bugün yumurtlama gördüm, hamilesin bana dua eder misin inşallah benimde tutar
aybalasmom Nevagibi dediğim gibi doktorun dediği dışında yapmak doğru olur mu bilemem ama ben de sizin yerinizde olsam 1 ay daha denerdim. Yine sizin bileceğiniz bir şey, değerlerim o kadar şey değil diyorsunuz 🤷♀️
momblog Bende bu ay letu kullandım bugün adet günüm olmadım hala.. 12.gün test yaptım negatifti pozitife döber mi sizce ya da ilaç gecikme mi yapıyor acaba :(
Nevagibi momblog bende ilk defa kullandım yumurtlama görmedim henüz gecikme yapmaması lazım tekrar test yap istersen
momblog Nevagibi benim normalde yumurtlamam geç oluyor bu sefer tam 14.gün yumurtlama gördüm çatlama üzerinden 12 gün geçince test yaptım ama negatif :( eğer bugün olmazsam yarın sabah ilk idrarla yapacağım yeniden
Ayseguls_baby Nevagibi canım yorumunu yeni gördüm altta kalmış, evet hamileyim 7 aylık 🩷 dua edicem sana 🤲🏻