[silindi] Cimcime30 bende stoklicam şimdi ya ben alıyorum bide idrara iki testide koyuyom yanılma olmasın diye hahahahahhaha
senos15 [silindi] bende az önce 10 adet laboquik sipariş ettim trendyoldan 😂 psikopat gibiyiz yarın kapında diyor niyet ettim reglime kadar test yapmama ya 🤪
[silindi] bkb35 senos15 _nejla_ damrakaptan efnanss _nejla_ Cimcime30 Hepimiz aynı gün mü test yapsak ya gün belirleyelim
[silindi] bkb35 canım ben bebetime yaptım ama awox alcam sipariş vercem şimdi trenoldan stoklicam 9 gün var adetime :)
senos15 Bat 8 olanlar test yapmayın az önce yaptım ne silik ne bişey dümdüz negatif çıktı kuruma çizgisi bile yok o derece 😂
[silindi] senos15 hahahahahahha ya benim çok silik çıktı ya src=“https://i.hizliresim.com/dr5yikq.jpeg” alt=“Resim Yükle”></a>
[silindi] senos15 ama iki silik 1 tanede senin gibi dümdüz negatif var elimde iki gün daha beklicem hep birlikte bekleyelim kızlar bakalım kaçımız pozitifiz :):):):):):)):
senos15 [silindi] bekleyelim psikolojimiz bozulcak kör olacam çizgi varmı yokmu diye 😂 bende geçenlerde yapmıştım hafif silik çıkmıştı onda
_nejla_ [silindi] ben hergun ovulasyon yapiyorum koyulasmaya baslarsa gebelik yapicam. Ama haftasonu kesin gebelik testi yaparim gibi gelio
[silindi] senos15 regli iken bile yapmışşığım var test idrarımı artık sadece testlerin üstüne yapar oldum normal wc e gitmeyi unutcam nerdeyse 😂😂😂😂😂