[silindi] Kızlar ben test yaptım silik çıktı sonra birdaha yaptım silik çıkmadı dün tekrar yaptım silik gölge çıktı sabırsızım aceleci davranıyorum biraz benle bekleyenler var mı ne zamn yapıcaksınız bu arada keskin bir bel ağrım var
efnanss [silindi] regle kaç gün var test markanız neydi bende bugun yaptım beş gün var silik çizgi gördüm
_nejla_ [silindi] benimde bat 8 ovulasyon testi yapiyorum hergun pazartesi gebelik testi yapmistim ama negatifti. Kendimi tutuyorum erken genelik testi yapmamak icin
EmellC [silindi] canım bat 5ekim. Acele etmiyorum bekliyorum. Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim. Test yaptım 3tane kan verdim hamileyim hamileyim dedim beta yükselmesini doktor kontrolunu beklerken 6gün sonra kanamam başladı adet oldum. O yüzden bu ay sabırla bekleyeceğim. Allah nasip etmisse sağlıkla olur yoksa yine sağlık olsun zamanı vardır
[silindi] efnanss bebetime canım 9 gün var adetime inşallah pozitif olur çok düşüğüm oldu 2. Çocuğumuzu öok istiyoruz
[silindi] bkb35 senos15 _nejla_ damrakaptan efnanss _nejla_ Cimcime30 Hepimiz aynı gün mü test yapsak ya gün belirleyelim
[silindi] _nejla_ ben awox testi tredyoldan sipariş vercem bare iki günde öyle süre geçer bide 5 tane birdem alöış olurum eczaneye gitmeye utanıyorum artık çok test aldım 😂
efnanss [silindi] bes güne kadar hep negatif görmüstüm ben insallah vardır ama baska bi markayla deneyin derim yinede dokuz gün kala çıktıysa yüksek ihtimal olabilir bence
_nejla_ [silindi] ben aldim bile dun geldi suan elimin altinda bir suru ovulasyon testi kaset test ve erken gebelik testi var. Kendimi tutmak icin su iciyorum surekli 🤣🤣
[silindi] efnanss tereddüt ettiğim nokta iki defa silik 1 defa hiç çıkmadı bide bel ağrımda aşırı keskin bakalım iki gün daha sabredim bare
_nejla_ Cimcime30 bende de 50 ovulasyon 10 kaset gebelik test 5 erken gebelik test var 🤣 kutuyu gozlerden uzaga koydum 🤣
[silindi] Cimcime30 bende stoklicam şimdi ya ben alıyorum bide idrara iki testide koyuyom yanılma olmasın diye hahahahahhaha