[silindi] Kızlar ne yaptıysam kızıma su içiremiyorum. Günde maksimum 2-3 kaşık içiyor o da kendi mama kaşığıyla küçücük yani.. sizler su içirmek için neler yapıyorsunuz? Suluk, alıştırma bardağı pipet vs her şeyi denedim
myangelson [silindi] benim oğlum da çok severdi suyu ama son zamanlarda çok içmiyor daha doğrusu icemiyor 🤦🏻♀️ normal yemek yiyen çocuk su icerken boğuluyor 😩 küçük biberon ile veriyorum onunla içiyor o da yatarak anca oturarak icemiyor 🥲 alıştırma bardağı aldım bu bardağa nasıl alistiriyoruz diye dolanıyorum evin içinde 😂😂
[silindi] eslem2121 içmiyor kuzum ya, doktor çişli beze bakalım diyo çişli bezde sıkıntı yok ama içim rahat değil nedense
[silindi] myangelson yok yavrum ya ben de küçük biberonla veriyorum arada dediğin gibi hem yatarak içiyor hem de karnı açsa mama sanacak da öyle içecek biraz. Zaten su olduğunu anlayınca yutmuyor tükürüyor 🥲 İnan şaşırmış durumdayım
myangelson [silindi] görkem de suyu versen sürekli içer bazı zamanlar mama icmiyordu önce şu veriyordum peşine biberonu ağzından çekip mamayı veriyordum öyle içiyordu 😩🤦🏻♀️ değişik bu çocuklar ya 🥲
minismom [silindi] benimkide bi sure oyleydi cay bardagıyla icerdi az az pek suyla arası yoktu sonra bi anda suya sarmaya basladı 1.5 yasından sonra falan ama doktor bi sıkıntı gormedigi icin pek ustune dusmemistim kendiliginden alıstı
deletedmom43191 [silindi] gec vermeye basladiginiz icin red ediyo olabilir 🙄 cay bardağı su bardagi denedinmi
[silindi] deletedmom43191 4,5 ay da geç değildir herhalde. Doktor kontrollü gidiyorum zaten. Her şeyi denedim çay bardağı su bardağı kahve fincanı vs
Cimcime30 [silindi] şaka yaptım bıtanem de Illakı canı ısteyınce ıcecektır kaç aylık neler yedırıyorsun
[silindi] Cimcime30 8,5 aylık canım yasaklı olalar dışında her şeyi yediriyorum. Ama su içiremiyorum şaştım kaldım valla
[silindi] Dadas kuzum ona da su şişirir mama yemez dedi doktor. Yani ek gıdayı yedikten sonra ver suyu dedi 🤦🏻♀️