Bende ikili test yaptım fetal DNA ya 17 bin isteyince ama 245 çıktı sonuç ve sınırda risk denildi fetal DNA istedi yaptıramadım zaten tüp bebek ile 16 sene sonra hamile kaldım sonuç ne olursa olsun çocuğumu aldıramam ki içinizi ferah tutun inanın hiç bir test yüzde yüz hasta demiyor olasılık veriyor fetal DNA bile yüzde 99 oran veriyor Rabbim bilir inşallah hepimizin yavrusu sorunsuz doğar hayırlısı ile